Hemma från kalas!

Nu är jag hemma.. Okej, har vrit hemma i typ tre timmar men ändå xD Har precis ätit middag och slog mig ner här igen. Går inte att vara utan datorn speciellt mycket.. Älskar den verkligen :D

Var ju som sagt ner till syster och firade Theo. Mycket presenter fick han. Framförallt Såpbubblor! Han hade önskat sig såpbubbelmaskin och han fick tre olika xD Måste berömma min syster för bullarna med, dom var grymt goda! Vi var väl där i två timmar eller nåt och jag fick agera lite lekfarbror och gå ut och "blåsa" såpbubblor med honom.

Jag undrar hur många det är som dagligen besöker min blogg?! På bloggens statistik står det på runt 15-20 per dag men på bloggtoppen är det upp mot 40 om dagen.. Vilken ska man lita på? Bloggens egna har förut visat sig inte stämma så tror nog inte riktigt på den..

Nu kom mamma in och ville spela Maxiyatzy med mig på datorn, kanske ska göra det.. Hörs!

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0