Lördag förmiddag!

Har precis ätit frukost.. Jag vaknade för ungefär två timmar sen.. Eller vaknade, mamma väckte mig. Men när man har lov och inte är tvungen att gå upp, så gör man ju såklart inte det. Man ligger kvar i minst en timme i sängen, vilket är oerhört skönt!

Idag blir det bara till att ta det lugnt fram till ungefär 16 då jag ska in till stan för att möta Carro och A-K, sen ska vi förbi Sergelgatan en snabbis innan vi åker hem hit, för att säga Hej! till AnnaMia. Vad vi hittar på ikväll vet jag inte.. Men det blir tidig sänggång eftersom vi ska upp tiiiidigt imorrn för att åka till Gröna Lund och Childhood-dagen. Vi ska ju vara först i kön så vi får platserna längst fram vid scenen.. Okej, längst fram vid scenen kommer vi ju inte komma då det är ett antal VIP-rader.

Självklart följer jag matchen ikväll, men hemifrån antar jag?! Vart ska ni se matchen någonstans?

Får se om jag hinner med något mer inlägg senare.

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0