Med datorn i knät...

... Sitter jag och har jävligt ont i högra örat... Hela dagen igår och hela dagen idag har jag mått hur bra som helst, men nu ikväll slog det till igen. Så det blev till att åka till Husläkarjouren i Täby. Där fick jag nu pencilin så ska bli frisk snart förhoppningsvis :D Men asså det gör så jävla ont, det är helt sjukt...

Igår kom Carro och A-K hit och vi har idag varit in till stan.. Okej, jag kom ju efter jag slutat men ändå ;) Vi var och såg på Amy Diamond i Kungsan xD

Imorrn blir det Sommarkrysset för vår del. Sonja, Picasso och Nathalie. Ska bli grymt kul, om jag nu kan åka in.. Men det tror jag. Kanske åker in lite senare dock.. Vi får se imorrn helt enkelt..

Nu ska jag kanske ta och vara lite mera social här mot A-K och Carro.. Hörs kanske något imorrn, annars söndag

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0