Nu är slutet här...

Iallafall nästan.. Idag hade vi sista seriösa skoldagen i skolan.. Imorrn har vi Picknick, på torsdag ska vi på museum, fredag lediga, måndag skolans dag, tisdag är det friluftsdag och på onsdag bara städning. Sen slutar vi på torsdag :D Det är helt sjukt vad snabbt tiden har gått.. Idag insåg jag att jag verklgen kommer att sakna klassen.. Man har lärt känna varann i tre år nu och sen ska alla gå helt olika vägar... Men vi ska se till att ha ett riktigt avslutnigspartaj iallafall!!

Idag var det som sagt vattenkrig... Lärarna hade ingen aning först.. Tills vissa var klantiga och flockades runt toaletten för att fylla på vattenballonger, då gick det förbi en av våra lärare och sen så var det hela kört... Trodde vi! Vaktis gjorde typ värsta razzian och beslagtog alla vattenballonger dom såg... Men så kommer våran spanskalärare.. Han säger först att vi inte får ha (dock tyckte han själv det var en kul idé), sen säger han att vi får ha det nere på fotbollsplan och då blir det fart på oss och vattenkriget var ett faktum! :P Var kul, dock tog mina vattenballonger slut väldigt fort så jag fick springa rint och försöka undvika alla ballonger xD Men tillslut ville jag bli lite blöt då jag avr snustorr så då bad jag männsikor kasta ballonger och hälla vatten på mig :P Dessutom var det en som typ tog en vattenballong och sprang in och kasta på rektorn... Vet dock inte om det stämmer, men personen som gjorde det är en som som lätt skulle kunna göra sånt xD

När skolan var slut begav jag mig till Kevingeskolan där vi har musikal. Vi skulle se på inspelningen utav våran musikal. Men jag slutade en timme tidigare än vi skulle vara där.. och det tar typ 10 minuter MAX dit... Så jag slog mig ner, eller rättare sagt la mig ner och började sola :D Shiit va varmt och skönt det var. Sen fick vi se filmen.. Dock hade det blivit något fel vid bränningen så det var inget ljud :S Men vi satt där glatt och dubbade oss själva xD Snacka om att det lät kul.. Sen när dom frågade vilka som vet sig skulle fortsätta så räckte jag inte upp handen, eftersom jag funderat på att sluta..Men alla tyckte att jag skulle vara kvar, så det kanske blir så :P Sen undrade sångläraren om jag ville börja ta sånglektioner. Det tyckte hon skulle vara bra :P Men frågan är nu om min mamma och pappa är villiga att betala ännu mera xD Det blir typ 2600 kronor per termin :O Men ska se vad dom säger när jag föreslår det ;) Men vi fick ett förslag på en musikal som våran dramalärare tänkt på, Trollkarlen från Oz! Men sen kom vi på en ännu bättre idé, Grease! :P Vilket jag tror skulle bli skitkul!

Men nu ska jag se vad Emma har att säga på msn. Hon träffade Colorna idag och har mycket spännande saker att berätta! :P

Godernatt!
/Mikael

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jättefin blogg, verkligen! :)

2008-06-04 @ 14:57:40
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0