Ny mobil!

Jag har precis insett att jag VERKLIGEN behöver en ny mobil. Den jag har nu är typ 2 ½ år gammal och under all kritik. Jag har dessutom ingen batterilucka, då jag tappat den, så jag har den tejpad på baksidan. Väldigt snyggt må jag säga! Inte!

Att telefonen lägger av lite då och då plus att den inte känner av simkortet ibland är väl tecken på att jag behöver en ny telefon?

Ska räkna ihop hur mycket pengar jag har och hur mycket jag kan tänkas behöva i sommar. Förhoppningsvis har jag råd med en ny.. Annars får det vänta. Nästa fråga om jag skulle köpa en, vilken modell ska man köpa? Självklart blir det en Sony Ericsson, dom är helt klart bäst, överlägsna. Men som sagt, vilken modell?!

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0