Dags att gräva ner sig i...

... Hemkunskapsböckerna och alla kokböcker för att kunna skriva om Efterrätter, ett ämne som jag nu ångrar att jag valt då det inte finns fakta om det på internet. Fast jag har en liten nödlösning. Jag fördjupar mig ännu djupare och skriver om olika sorters efterrätter. Som tur är så har min syster 7000 olika kokböcker hemma så jag har fått låna några som det står en inledningstext om efterrätter. Tack syster!

Nej jag måste se till att göra detta nu. Det ska vara rätt långt. Eller ja, max 4 sidor.

Jag kanske hör av mig sen

/Mikael

PS. Missa inte Bengtzing hos Adam & Gry i Äntligen Morgon imorgon klockan 7!

Kommentarer
Postat av: Penélope

Nä nu måste du förklara lite för mig. Caroline Jönsson? Är det hon på bilden? Eller hennes kläder? :)

2008-03-11 @ 20:00:33
URL: http://www.security.blogg.se
Postat av: Penélope

Ahaa.. då hänger jag med :)

2008-03-11 @ 22:24:42
URL: http://www.security.blogg.se
Postat av: Syster

Varsågod!

2008-03-11 @ 23:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0