Jag är dålig på att blogga, jag vet!

Ja, men jag har inte haft ork och tid att göra det så därför har det inte blivit något ;-) Men jag ska försöka hinna med det denna veckan :P Jag har ju iallafall sportlov ;-)

Om 40 minuter ska jag ta och se Wallander och sen ska jag väl sova så jag kanske vaknar pigg imorrn?? :P Imorrn ska jag upp till Taco Bar och tacka nej till sommarjobb men skriva upp mig på lite jobbi April och om dom satt upp den än, även för maj :P Jag har nämligen en plan för hur jag ska få ihop pengar i sommar till att åka runt på massa saker :D :P Och dessutom ha råd att köpa mig en Laptop, som jag så länge har drömt om :P

Nej nu ska jag lämna blogg.se och hitta på något annat :P

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0