Caracola todaaay!

Jag borde gå och lägga mig snart för att orka upp imorrn... Ska då som sagt till Åkersberga för att se Caracola.. Ska åka vid 10.. Sen när jag träffat dom så är det raka vägen in till Gröna Lund och Sommarkrysset med The Bengtzing! Jag hoppas att jag hinner in tills hon repar, men jag tror det faktiskt.

Sen när Sommarkrysset är slut får vi hoppas att dom visar ESC på storbildsskärm på Grönan, eller så får vi åka i ilfart hem för att se det. Sverige går ut som nummer 15. Samma startnummer som när Perrelli vann 1999! Vilket betyder en hel del. Och fy fan vilken jävla grym scenshow det är! Det är så förbannat proffsigt så det finns inte. Charlotte kommer sluta Topp 3, annars är det något fel på Europa.

Idag då (eller igår) så hade vi två konserter för skolan... Gick skitbra! Sen på sista lektionen som var spanska så hade jag inte gjort läxan helt klar och min lärare bara: "Det gör inget du ska ju ändå jobba på TV" Jag höll på att börja garva ihjäl mig nästan xD Sen var det hem.. Jag sov en stund för jag var så jäkla trött. Sen gick jag upp till Centrum och åkte in till stan. Vi var på teater med Musik o Drama-gruppen i skolan. Vi såg på Hamlet på Dramaten. Den var skitbra, bara att det var segt att sitta där i 2½ timme... Det var grymma skåpespelare i den också... Sen var det hem och jag kom väl hem för ungefär 1 ½ timme sen.

Snart hade jag då tänkt gå och lägga mig så att jag ska orka med morgondagen...
Men vi hörs på söndag, imorrn har jag ingen tid alls att blogga.

Godnatt
/Mikael

- Vamos vamos, a la fiesta, let's get the party go in to your mind

Kommentarer
Postat av: Syster

Troligtvis är det nåt fel på Europa!

2008-05-27 @ 14:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0