Genrep idag!

Rix FM Festival igår! Så jäkla Grymt kul! Var ju även på Caracola. Dom är hur underbara som helst!

Jag kommer kanske, om jag har tid, berätta om gårdagen senare. Men nu är jag bara inne och skriver ett snabbt inlägg här innan jag ska iväg på genrep på våran musikal. Jag tror faktiskt att replikerna sitter, men det återstår att se. Jag känner mig faktiskt rätt lugn än så länge. Jag tror på mig själv och då går det bra.

Innan jag stänger ner allt på datorn måste jag lägga in ett citat från Caracola igår:

"Nej men asså vi åker inte heller så långt. Visste ni inte det, vi kör via videolänk från Emmas vardagsrum med myskläder och varsin bingolott. Sen blir det bara: oj är det vi ni. och hoppar upp ur soffan och ooo aaa oooppa paadooaa yeaho yeaho smiling in love"

Får se om jag skriver ikväll, beror på hur trött jag är. Jag känner mig just nu väldigt sliten, sen efter flera timmars rep också...

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0