Godmorgon världen!

Okej, kanske lite väl sent att skriva så, men det är typ så det känns. Jag har varit vaken i flera timmar men har bara suttit här vid datorn utan att göra nånting... Jag MÅSTE försöka plugga.. Men det lär ju inte hända. Men jag har å andra sidan imorron på mig också.. Imorrn måste jag bli klar med det för på måndag har jag inte tid, då jag ska jobba på Åhléns. Jag ska hjälpa till vid inventeringen. Alltid trevligt med mera pengar :D

Nej, jag ska gå och laga lunch nu :P Jag kanske skriver igen senare ;)

Ha't så länge!
/Mikael

Mindre än 2 veckor till Rix FM Festival med Team Caracola!


Gruppbild från Södertälje! Det var svårt att få alla att titta in i samma kamera xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0