Godmorgon!

Hejsan alla morgonpigga därute! :)

Jag känner mig rätt trött idag.. Även fast jag sov i typ 10 timmar. Kanske sovit för mycket inatt? Eller så är jag bara trött efter denna vecka. Har varit en otroligt tuff vecka, har haft 20.000 saker att göra i skolan, sen har jag varit tvungen att öva inför musikalen. Det börjar kännas att det snart är dags :D Igår repade vi i 4 timmar.. Jag kunde några repliker, men absolut inte alla. Men får plugga till på tisdag då vi har typ 3 timmars rep. Sen har vi inget mer rep förutom genrepet.. Alla repliker MÅSTE verkligen sitta till på tisdag. Får kanske ta upp dom och plugga lite idag?! Innan jag ska till Frihamnen och finalen av Körslaget! Hoppas att vi får komma in.

Nu ska jag snart sätta mig vid tv:n för att se Englas begravning. Det finns en hel del delade meningar om det är rätt eller fel av SVT att visa den. Men jag tycker faktiskt att det är rätt. Det är ju faktiskt så att det är Englas mamma själv som gett tillstånd att sända den. Sen tycker jag det är bra att man får se den iom den stora plats Engla fått i media. Men jag kan för mitt liv inte förstå varför någon gör sådär mot ett litet barn?!

Jag skriver mer sen! Antagligen.

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0