Hinner inte med!

Bloggandet är för närvarande inte på topp. Finns en enkel anledning: Jag hinner inte med! Det är full rulle i skolan nu inför slutet plus att det är premiär med Djungelboken på lördag :D Vi hade sista "vanliga" repet igår och typ alla mina repliker satt. Bara en jag glömde bort hur just den repliken började. Men jag tror det kommer bli GRYMT kul! Sen är man ju med i lokaltidningen imorrn också :P En intervju med mig och 3 andra ;) Får se om den kommer upp på deras hemsida, isåfall lägger jag ut länken här.

I inlägget fårn i måndags glömde jag att nämna att jag har fått sommarjobb :D :D :D Jag är så sjukt glad. Jag behöver verkligen dom pengarna. Jag kommer få typ 6000 :D Så nu kommer jag äntligen kunna mig en bärbar dator. Tjoho :D Iallafall, sommarjobbet är på ett Dagis. Vilket antagligen är rätt kul. Det är den första perioden mellan 16/6 och 4/7. Det var den perioden jag önskade mig för resten av sommaren är som ni nog förstått helt uppbokad. Nu när jag fått sommarjobb också kan jag åka runt lite mera :D

Ytterligare en glad nyhet för mig är att jag kommer få MVG i musik :D :D :D :D :D :D :D :D Om jag går på en konsert med typ opera eller jazz eller så. Det ska vara en konsert med musik som man vanligtvis inte lyssnar på, eller typ kommer i kontakt med. Det måste jag verkligen se till att göra. För jag vill verkligen ha ett MVG i musik!

Idag var vi lediga från skolan. Eller ja, lediga var vi egentligen inte, vi hade Operation Dagsverke. Jag putsade fönstrerna här hemma. Vid typ halv 2 åkte jag till skolan, för att samla in alla pengar som folk samlat in. Var klar 10 över 4. Gick förbi rektorn och lämnade dom sista pengarna. Jag satt en stund mot slutet själv för ingen lärare kunde det... Därför fick jag gå till rektorn och lämna dom sista pengarna. som folk lämnade.

Imorrn är det då finally dags för RIX FM FESTIVAL 2008! :D :D :D Jag har längtat så sjuuuukt mycket efter det och nu är det äntligen dags. Det är dags att få träffa Team Caracola igen! Ska även träffa Sara och Thilda! Får se om det kanske ändå kan bli Caracola. Men det avgör jag imorrn :P

Nu ska jag kanske försöka gå igenom manuset till musikalen igen.

Ha det gott! Vi hörs möjligtvis på fredag då det är genrep av Djungelboken :D

/Mikael


Team Caracola



Måste bara lägga in Charlotte Perrellis rep nere ifrån Belgrad igår Grymt!

Kommentarer
Postat av: Syster

Mina fönster då????

2008-05-15 @ 21:24:23
Postat av: Linda

Sötaste Caracola! Kul med repfilmen!

2008-05-16 @ 13:58:11
URL: http://songbirdie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0