Jag orkar inte mer!

Jag är just nu så jävla trött på skolan.. Det är det jobbigaste som finns. Jag behöver sommarlov nuuu! Jag orkar inte ta tag i dom uppgifterna vi får i skolan heller... Inga läxor blir gjorda. Jag skiter i allting som har med skolan att göra just nu. Jag orkar inte med det! Jag vill verkligen inte skita i allt men jag orkar helt enkelt inte med det. Jag skulle kunna skita i skolan totalt just nu och bara skolka.. Men jag Måste hålla ut i ungefär en månad till. Sen är det lååångt lov och jag får leva mitt liv och träffa människorna som ger så mycket energi. Ladda upp batterierna helt enkelt...

Det här inlägget var egentligen helt onödigt och dessutom inte sammanhängande, men ville bara berätta hur jag känner just nu...

/Mikael

-Vi ska höras över land och över hav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0