Ska göra mer plugg!

Ja, ska se till att göra mer plugg nu... Har egentligen inte så mycket. Gäller bara att jag sätter mig ner och gör det...Vilket jag Faktiskt hade tänkt göra nu! Känner mig för en gångs skull motiverad till att göra någonting..

Idag fick jag reda på ännu fler betyg. I Geografi kommer jag få G, om jag inte fick bra på SO-uppsatsen som jag lämnade in idag. Jag kan ju säga att jag inte kommer få bra på den... Sen i Historia tror jag han sa G?! I Religion blir det VG OM jag gör bra med filmen vi håller på med.. Den ska vara klar på torsdag och vi har typ filmat en scen.. Men vi är inte ensamma om att ha kommit så långt, vi har liksom inte fått någon tid alls i skolan... Och till sist i Samhällskunskap som vi inte haft denna terminen så blir det G eftersom det var vad jag fick i höstas ;)

Sen även Svenska där jag fick behålla mitt VG även fast jag inte lämnat in alla uppgifter xD Men det är bara för att jag hållt på och satt ihop tidningen i skolan... Så det var rätt skönt :D Efter den SO-lektionen var slut (vi har samma lärare i SO och Svenska) då var det dags för bild och jag gjorde klar mina Photoshop-bilder och la över dom på våran lärares externa hårddisk så han ska kunna komma åt dom. Första blicken på bilderna så säger han att det är ett klart MVG!! :D :D :D Jag blev så jäkla glad asså :D :D Hoppas att jag då får MVG totalt i bild, för filmen räknas in där med för det är ett samarbete mellan SO och Bild ;) Detta betyder att jag utvecklats något enormt från 8:an eftersom jag där hade G. Sen var det Matte men där fick vi inte reda på några betyg...

Lååååååång rast i mer än 2 timmar på grund av att det var sexornas dag, dom från sexorna i kommunen som ska börja i Friberga kommer och kollar och får en guidad tur, vilket gjorde att vi inte hade Musik... Tråkigt att just den lektionen gick bort... Men där vet jag ju att jag kommer få MVG iallafall, vilket är grymt härligt :D

Sen hade vi engelska där det först var en som hade ett föredrag sen gick vi till våran andra engelska-lärare (En har hand om tal-delen och en mer grammatik och stavning) och där fick vi tillbaka Nationella Proven, eller ja, vi fick se dom. Jag fick VG+ :P Har redan VG i Engelska och har fått MVG- på båda mina föredrag så jag hoppas att kanske möjligtvis få MVG, men tror chansen är liten... Men får reda på det nästa vecka ;)

Sen har jag höjt mig till VG i Hemkunskap, men det har jag vetat sen mitten av April..

Detta betyder att om allt blir som det står här ovan, att jag får det högre betyget så kommer jag höja mig åtminstone 20 poäng! :D :D

Okej, jag vet att ni säkert inte alls var intresserade av detta alls xD Men det kanske finns nån där ute som är? :P

Nu ska jag göra plugget här så det blir snabbt avklarat!

Hörs imorrn!
/Mikael

- Det börjar bra nästan intressant, ja ja men kanske lite välbekant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0