Sommaren är snart här!

Nu är det äntligen 1:a Maj! Det betyder att det snart är SOMMAR :D Allting kommer bli så grymt. Det börjar redan nu i Maj med bland annat Rix FM Festival tillsammans med Team Caracola och även Sommarkrysset :D Sen Juni blir mycket Caracola ;-) Ända veckan i Juni som än så länge inget är planerat i ännu är vecka 25... Jag måste ju planera något där med ;-) :P Men blir iallafall sommarjobb om jag får något xD

Sen kommer vi fram till Juli :D Där är i princip hela helgerna, varje vecka planerade vilket är jättekul :D Mycket Allsång, men framförallt så är det Storsjöyran!!! Jag längtar så sjutk mycket. Jag åker nog den 28 Juli och stannar där uppe en vecka. Vem vet, kanske blir längre, men troligtvis inte ;-) Sen Augusti är både Allsång och Diggiloo!

Jag har tur att det mesta är i Stockholm så det kostar inte jättemycket allting, men Storsjöyran kostar en hel del kan jag säga... Men det ska nog lösa sig hoppas jag :P

Det här kommer definitivt bli den bästa sommaren någonsin :D


Idag hade jag tänkt att plugga lite när jag ändå var ledig.. Men har det blivit så? Nej. Men jag har hela helgen på mig faktiskt för det blir inget Körslag på lördag bara för att människorna på Meter Film & Television är dumma i huvet... Sen skulle jag också ha behövt pluggat manus, men det har inte blivit heller än... Men jag har ju några timmar ikväll på mig också så.. Imorrn kväll finns det också tid, på dagen går inte då jag ska jobba. Hoppar in för en där som ville vara ledig, för hon ska börja på ett nytt jobb ;) Så därför ska jag in och jobba, ska till och med öppna... Andra gången nånsin. Men det ska nog gå bra :P

Jag vill dessutom veta det definitiva beskedet till Gymnasiet nu, och framförallt när jag börjar... För vet jag när jag börjar kan jag planera Augusti ännu lite till :P

Nej, nu har ni fått tillräckligt att läsa för stunden.

Hej så läng!

/Mikael


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0