Tidigt godnatt!

Ja, det blir ett tidigt godnatt för mig idag. Jag känner mig otroligt sliten så går och lägga mig redan nu för att förhoppningsvis vara på topp imorrn. Känner dessutom att min röst fortfarande är lite "skadad" från igår så då kan det också vara bra att sova nu. Men det gick faktiskt bra att sjunga idag på Genrepet. Allt annat gick också bra. Iallafall för mig. Vissa andra blandade ihop när dom skulle säga vad och sådära, vilket gjorde att det blev lite annorlunda och sådära. Sen i sista scenen vägrade typ ljudteknikern dra upp ljudet på min mikrofon, trots att jag sa till.. Därför hörde man knappt vad jag sa i slutet och inte heller när jag sjöng..

Aja, får hoppas att det går bättre imorrn.

Godnatt!
/Mikael

-Smiling in love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0