Var nöjd med allt...

... som livet ger och allting som du kring dig ser, glöm bort bekymmer sorger och besvär :D

Hemma nu från Vårkonserten. Jag var ju som sagt konferencier men sjöng även ovanstående låt solo. Allting gick väldigt bra, förutom att i slutet av "min" låt så sjunger våran musiklärare fel text, vilket gör att kören också sjunger fel och jag blir typ utblängd som att det var jag som sjöng fel xD Iallafall, efteråt så pratade jag först med rektorn och hon frågade om jag var nervös och jag bara: "Nej, inte så mycket, jag börjar bli van vid att stå på scen nu" sen gick jag och prata med mina systers och påvägen dit fick jag massa komplimanger av alla som tyckte jag var bra :D Sen när jag pratat med mina systers begav vi oss mot utgången och så stannade jag till och pratade med min spanskalärare, han tyckte jag var skitbra på det här med konferencier och sådära. Han tyckte jag skulle satsa på att jobba med tv och att jag en dag skulle vara programledare för Melodifestivalen xD :D Det är från och med nu mitt drömmål! Jag ska vara programledare för Melodifestivalen någon gång!!!

Nu är det typ 20 minuter kvar till ESC och Perrelli tävlar!! Startnummer 2! Det kommer gå så jävla bra för henne! Något det kommer gå mindre bra med är min SO-uppsats.. Ska vara klar imorrn och jag har inte kommit speciellt långt... Men får sitta uppe inatt och sådära.. Men jag och en kompis lyckades flörta till oss att få imorron eftermiddag på oss att göra den för att vi hade den här vårkonserten nu ikväll :D

Nu ska jag gå och ESC-förbereda mig!
/Mikael

- Jag kan va din och stanna hela natten, jag kan va farlig, kan ta det varligt om du vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0