Det blir sent...

Det börjar bli väldigt sent för mig på kvällarna. Eller ja, asså jag kommer hem senare än vanligt numera känns det som. Fast som idag, så är det bara trevligt.

Var väl hemma strax efter 7 och åt middag. Sen dess har jag suttit här. Jag börjar bli riktigt trött nu faktiskt... Jag vet inte varför, jag har inte direkt sovit för lite.

Jag åkte iallafall in till Centralen direkt efter skolan, hittade på Annamia på en gång. Det var så kul att träffas igen! Jag hade sällskap av Olivia från klassen som skulle möta en kompis på centralen. Vi stod och pratade med Annamia ett tag. Vi pratade om allting verkligen. Det var ju över en månad sen, och sen dess har det hänt lite grejer så! Sen var hon tvungen att fortsätta jobba, vilket jag förstod eftersom vi säkert pratat i 15 minuter. Så jag och Olivia drog till Donken och slängde i oss lite mat. Det kom någon läskig tant och frågade om det var ledigt bredvid oss. Hon skakade typ...

Vi gick tillbaka, men det var för mycket folk runt där. Så vi gick ut och rökte. Eller ja, Olivia rökte och jag gjorde henne sällskap. Det skulle aldrig falla mig in att börja röka! Vi gick in igen och slog oss ner vid bänkarna. Där väntade vi på Olivias kompis. När hon kom efter typ en timme eller nåt, så gick dom och jag gick fram till Annamia igen! Vi fortsatte prata, men med lite pauser då hon gick och promotade Skodorna. Lät folk provsitta och sen fylla i en enkät. Ja, när hon inte hade någon att prata om bilarna med kom hon till mig och vi pratade vidare.

Strax efter halv 7 åkte hag hemåt, tråkigt såklart. Fast vi ses ju imorrn igen! Imorrn kommer också Carro, hoppas att vi faktiskt får något att göra, förutom då Annamia imorrn. Men lördagen vet vi ju vad vi ska göra om vi inte får något att göra ändå.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, vi hörs imorrn. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0