Det gick väl helt okej...

Ja, det gick väl ganska bra ändå idag. Lite svajig på rösten av nervositet, men det funkade ändå hyfsat. Dessutom, enligt de jag kände som var där, fick jag mest applåder av oss alla som sjöng. Det är ju alltid trevligt. Ni kommer att få se uppträdandet sen, när Carro kommit hem från Fuerte och kan lägga in det på datorn.

Idag borde jag plugga, men det orkar jag inte... Så får plugga litegrann imorrn istället. Det blir väl inte så mycket ändå, för imorrn är det Christer Sjögrens show på Tyrol. Jag, mamma, pappa och två väninnor till mamma ska gå. Det ska bli riktigt kul, att få se showen igen, men även träffa Natta!

Nej, nu är det snart Bonde Söker Fru på TV. Ja, jag följer det. Det är faktiskt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0