Hantering av odöda.

Ja, så heter boken jag borde läsa. Skräcknovell... Jag känner dock inte för det just nu. Idag ska första läsloggen vara inlämnad och iochmed det ska man ha läst ungefär 1/5 av boken. Tror ni jag har kommit så långt? Nej. Har bara läst några sidor...

Jag fick iallafall sluta tidigare idag, säkert 1½ timme. Så det var strax efter att jag bloggat. Jag stannade till i Mörby Centrum och gick upp på Åhlens och pratade ett tag med syster min. Sen gick jag hemåt, här hemma fick jag ett mail ifrån blogg.se och vi fick bloggadressen, så nu kan vi fixa det vi ska! Toppen va Carro?

Nu ska jag lämna datorn i en minut eller två bara, för att skriva ut några dokument åt min syrra, hon hann inte själv.

Kommentarer
Postat av: Carro

Mucho toppen :D Detta ska bli jäkligt najs asså :D hihi. Undra om hon saknade oss i lördags, -snyft- hade velat vare där ju!!! Men de dyker kanske upp nåt snart :)

2008-11-24 @ 19:31:21
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Den har jag precis läst. Riktigt obehaglig faktiskt speciellt eftersom den utspelas i närheten (läs Danderyd Sjukhus)oxå. Tyckte dock att den var ganska lättläst & läser just nu den efterföljande boken Pappersväggar. Bara så du vet.....

2008-11-24 @ 23:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0