Hemma!

Nu har jag tagit plats i soffan och datorn är i knät. TVn är på. Jag kom hem vid 10 över 7 ungefär och åt sen middag. Efter det hamnade jag då här, vid denna hemska burk.

Det blev först skola. Mediekunskap, där jag som vanligt var den som pratade mest. Alltså, svarade på det mesta och sånt. Det känns som att det börjar bli som vanligt...

Efter det lunch där vi gick till Forum Nacka och åt på Taco Bar, det är ju så himla gott. Där satt vi och snackade en del. Tills vi insåg att vi bara hade 15 minuter kvar till vi började, så då gick vi tillbaka till skolan. Där var det Karaktärsämnen där jag böjrade med Journalistik. Det är riktigt kul måste jag säga, och man får skriva om lite saker man själv väljer också. Jag har en idé till vad jag ska göra, det måste funka!

Sen var det hem och äta lite snabbt och vänta på bussen, åkte till Gymnasiet för musikal. Gjorde någon teaterövning, sen testade vi på två sånger ifrån musikalen som vi ska köra. Sen pratade vi lite om vad den handlar om och sådär, efter det var det slut. Då var det dags för Sånglektionen. Repade låten några gånger och det gick bra, bara att jag var så ofokuserad att jag tappade bort mig lite, men det ska gå bra när det väl gäller! Sen slutade jag och gick till busshållsplatsen och åkte hem. Då åt jag.

Nu ser jag lite på TV, och ska snart stänga ner. Eller inte än men, om 40 minuter ungefär. Vid 22 alltså. Börjar 5 över 9 imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0