Man kanske skulle blogga?!

Ja, det vore kanske en idé. Även fast jag inte just idag känner för det, eller orkar. Jag tänkte bara titta in och säga att jag lever, och har överlevt skolan även idag. Sen var det in och träffa Carro och Annamia!

Annamia är hur jävla underbar som helst <3 Det är hur kul som helst att få träffa henne varje gång, hon ger så mycket lärlek till en! -tack som fan-

Vi provsatte bilar idag också. Den här gången både Skoda Superb och Octavia. JAG BLEV KÄR I SUPERBEN!!!!! Det är en bil jag vill ha sen, sjukt skön att sitta i och riktigt snygg! Någon som kan ge mig lite över 200.000 så jag kan köpa den bilen? Det tycker jag vore lite snällt, även om jag inte kan köra den än. Å andra sidan har jag ju en egen bil att övningsköra i då, haha.

Jag har haft funderingar på att köpa en Videokamera, eller egentligen bestämt mig att jag ska köpa. En Canon MD215 funderar jag på, och där jag tänkt köpa den. Där har dom sänkt priset 300 kronor, så nu kostar den bara 1490 kronor. Hade jag haft dom pengarna hade jag sprungit till affären direkt imorrnbitti och köpt den, men jag får vänta :(

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Körkort kan oxå vara bra att ha;)

2008-11-08 @ 20:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0