Måndag, en dag med fart!

Kväller, snart slut på dagen. Jag har varit uppe sen 8 imorse och det har varit full rulle hela långa dagen! Theo har varit här idag, då han är lite sjuk. Så jag har varit barnvakt hela dagen! Han är som alltid överspeedad och springer runt, men vi har iallafall sett 2 filmer i lugn och ro. Alvin och Gänget och Gustaf. Ganska roliga filmer faktiskt.

Nu sitter jag och sparar en film jag klippt ihop! Den blev riktigt najs.

Imorrn börjar skolan, Mediekunskap och sen första A-kursen i karaktärsämnena. Det blev Journalistik som blev den första. Det blir roligt, och jag hoppas man får göra många roliga artiklar. Så jag är taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0