Måndag-morgon!

Godmorgon, godmorgon! Jag sitter nu här vid datan och bara tråkar. Jag behöver inte gå hemifrån förrän om mer än 30 minuter, så jag sitter här och kollar filmer på YouTube. Från Melodifestivalen, jag längtar som bara fan ska ni veta!!!

Igår bloggade jag ingenting, för jag kände verkligen inte för det. Men ja, vi var ju då på bio igår. Det var premiär för High School Musical 3 - Singalong, som sagt. Den var riktigt bra faktiskt, den rekommenderas starkt! Gillar ni de två första filmerna, lär ni gilla den här med!

Idag är det bara en lektion i skolan. Journalistik, undrar vad vi får göra?! hmm... Jag måste få reda på när Presskonferensen är också... Hoppas att det går att fixa!

När jag kommer hem idag, ska jag försöka plugga. Inget säger att jag kommer lyckas så, vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0