Måndagmorgon...

... kan vi glömma det är flera ljus och det ljusnar. Måndagmorgon kan vi dröma om det som händer oss här och nu. För i natt, inatt är det du e det jag och vi följer så lätt minsta motståndetslag mot en himmel som har nr: 7, inget stoppar oss nu.

Godmorgon! Sitter vid matbordet och käkar min frukost, samtidigt som jag tittar ut genom fönstret. Det snöar ute! Och det ska typ snöa hela dagen idag, så vem vet... Men vi kommer inte få behålla snön så länge till om man kollar alla väderleksrapporter. Framåt onsdag ska det bli plusgrader och på torsdag skulle det kunna komma upp emot +6 grader...

Jag har nu hunnit ätit klart, kollat alla bilder på bdb och vet nu inte vad jag ska göra... Det är över en timme kvar tills jag behöver gå. Jag ska ta tunnelbanan som går 11:01 så ja, det är en stund kvar...

Ikväll är typ enda dagen den här veckan där jag är ledig... Därför blir det att göra skolarbete! Kul det låter va?

Kommentarer
Postat av: Sara

Känns så sjukt kul att det blir blaaaaaaaaask. NOT!

2008-11-24 @ 09:53:32
URL: http://egogiirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0