Onsdag, Lill-lördag

Jag är hemma och har hunnit äta middag. Kom hem strax före 6 efter att ha träffat några kompisar och svängt förbi Idolhotellet med dem. Där var det ju bara allmänt tråkigt... Johan Palm kom ut och hälsade på oss, vilket vi hade kul åt. Vi ville ju absoult inte träffa honom.

Skolan dåra, där hände det inte mycket spännande. Börjaade med Svenska och sen Lunch. Till lunch blidde det Köttbullar och Potatismos, och köttbullarna smakade skit... Sen hade vi Matte där vi fick tillbaka proven vi gjorde innan höstlovet. Jag fick VG!

En sak jag glömde berätta igår när jag ändå pratade om Musikal och Sånglektion. Det blir fler framträdanden för mig innan jul. 8 December har vi ett Luciatåg, fast det kanske blir 9 December för det har kommit olika information. 17 December är det en Julshow där vi i Musikalen ska ha ett nummer, sen kanske jag blir konferencier också! Så jag får jobba hårt nu med andra ord, kul kul :)

Nu vill jag ha en Lussebulle som mamma köpt hem. Snart kanske man skulle börja göra egna?! Pepparkakor också för den delen, med hemgjord pepparkaksdeg! Har jag sagt att jag är taggad inför jul och att den borde komma typ NU?!


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till VG't!

2008-11-06 @ 09:30:57
URL: http://egogiirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0