Sängen redan nu?!

Jag fick mig en lussebulle förut! Två till och med, mycket gott.

Just nu sitter jag på msn och pratar med Carro. Vi pratar om allt typ, från att vi blivit "frälsta" av Christer Sjögren till att vi saknar Sommarkrysset och Rix FM Festival. Julmusiken är igång och jullängtan kommer mer och mer. Jag borde snart byta till låten jag sjunger nästa vecka i Mörby Centrum. Repa, repa, repa även fast jag kan den. Det är alltid bra med rep!

Något jag funderar på är om jag skulle ta och logga ut från msn och stänga ihop datorn. Jag är alldeles sewg och lite halvtrött. Därför funderar jag på om jag skulle ta och lägga mig i sängen och kolla på TV, bara ta det allmänt lugnt. Det är ju så mysigt att bara ligga i sängen och bara vara. Så får det bli! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Carro

HAHAHA nu fick jag mig ett gott skratt xD HAHA.

"...från att vi blivit "frälsta" av Christer Sjögren..." HAHAHAHHAHA men de må fan vara sant asså, HERREGUUUUD!!!!



Hoppas du sussar gott nu/sen ;D Tjing!

2008-11-05 @ 22:40:22
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: David helin

tja!

när ska du trudelutta i MörbyCentrum?

2008-11-07 @ 16:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0