Snö, snö, snö!

Godmorgon! Vi har snö, snö, snö. Det är helt täckt av snö! Säkert 10 cm tjockt lager. Vintern är äntligen här. Kanske man skulle baka pepparkakor idag också?! Den här gången blir det nog mer pepparkakor än sist iallafall.

Igår blev det inget bloggande, jag kände inte för det och hade ingen aning om vad jag skulle skriva... Men man kan ju faktiskt inte skriva varje dag, ibland behöver man en paus.

Idol igår, Anna åkte ut... Fy fan va dåligt! Johan var som vanligt sämst, han kan inte sjunga och så ser han helt förjävlig ut. Han borde inte vara kvar. Han tar någon annans plats, någon som faktiskt är bra och har talang! Tyvärr tror jag nu att Johan kommer hålla sig kvar till finalen, det känns så... Därför uppmanar jag alla, rösta på Kevin, Alice och/eller Robin B nästa vecka!

Nu ska man kanske kliva upp ur sängen och få i sig lite frukost.

Kommentarer
Postat av: Annika

dt e så fuskigt att alla andra typ har snö utan vi :(

2008-11-22 @ 20:44:25
URL: http://sannafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0