Söndag

Det är söndag nu, helgen har redan passerat... Eller ja, än är den ju inte slut. Det blev väldigt tidigt slut på det roliga idag. Sara och Bonnie åkte hem mellan 9 och 11 idag. Bonnie var först. När vi sagt hejdå till henne satt vi och glodde på Centralen... Johan och Robin B från Idol var där och skulle med något tåg. Christer Sjögren skulle med ett annat. Så det var värsta kändisspaningen där. När jag lämnat Sara också gick jag till Tunnelbanan. Precis när jag går igenom spärrarna går det någon bekant ut genom spärrarna, det var Tobbe Ek! Så då var det ut genom spärrarna och sprang ikapp honom. Han avslutade precis ett samtal, sen blev det ett hej.

Vi pratade om lite olika saker. Presskonferensen på tisdag, hur de skulle presentera artisterna, vilka det skulle vara, fanns det någon logik i det? Han skulle och köpa present till sin pappa och sådär. Kul att träffa honom igen! Sen sa vi hej då och jag åkte hem. Sen dess har jag typ suttit här vid datorn hela tiden.

Det har snöat idag också. ÄNTLIGEN har jag fått snö som jag längtat efter! Det kom väldigt mycket, fast nu har det dock slutat. Även så har det smält bort igen...

Eftersom jag fick en sån julfeeling med snön så ska jag ta och göra Pepparkaksdeg nu! Så kan man baka pepparkakor när man känner för det.

 
Dagens snöfall, en hel del

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0