Dea Norberg <3

Jag är hemma. Jag har ont i kroppen. Jag älskar Dea Norberg.

Jag slutade strax efter 1 och begav mig hemåt, i tron att jag skulle kunna få ta det lugnt ikväll.. Jag slog mig ner hemma och andades ut, hoppade in i duschen. Man stank ju inte lite. Sen vid halv 4 lyssnade jag och Carro på P4 Blekinge och deras eftermiddagsprogram Mingel, för de skulle ha en väldigt trevlig gäst där. Dea Norberg! Det var trevligt. När vi fick höra att hon satt i studio i Stockholm så kastade vi oss ut genom dörren, det var min lugna tid... Vi kom ut till Radiohuset och gick runt där lite, en person kom gående och passerade oss som vi tyckte var väldigt lik Dea, så vi fick undersöka saken närmare. Det var Dea! Hon blev jätteglad över att se oss, och vi jätteglada över att se henne. Vi pratade på om allting, tog kort och sen gjorde vi sällskap till Östermalmstorg. Kramkalas, jättetråkigt att skiljas åt... Men vi fick ändå prata med henne i 40 minuter! Vi åkte hem och nu sitter vi här...


Hon är förjävla söt <3

Nu ska vi fixa mat här, har inte ätit middag än... Jag bloggar senare om natten utanför Globen, om jag orkar. Läs under tidens Carros blogg.

Det här blev väldigt kortfattat, jag ska försöka med ett längre senare, men som sagt. Om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Mika

AVIS TILL TUSEN HÄR BORTA!!!



Men puss på er, ni är finaste. <3

2008-10-24 @ 20:19:42
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0