Det hann bli lite pluggande...

Jag har packat färdigt, nästan allt. Maten kommer imorrn. Sen dom stora sakerna, men dom kommer kanske inte ner i någon väska, utan bara en påse.

Jag hann plugga lite också. Gick igenom allt vi skulle kunna och allt är typ samma sak. Man kan tänka likadant på alla räknesätt, nästan. Så jag hoppas att det kommer gå bra, håll tummarna för mig!

När jag slutar imorrn är det raka vägen hem, packa det sista och sådär. Jag hinner kanske uppdatera bloggen lite snabbt, annars är det tyst från och med detta inlägg fram till på Fredag. Jag bloggar något från skolan på morgonen, om jag inte är alltför död.

Nu ska jag sova, klockan ringer 6 imorrnbitti. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha det så kul utanför Globen! Jag är bara ett sms eller ett telefonsamtal bort ifall ni får tråkigt! ;) <3

2008-10-23 @ 09:01:00
URL: http://egogiirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0