Galet mycket skratt

Jag är hemma och har varit så i kanske 3 timmar. Jag har hunnit med att äta middag och sådär, så nu är jag mätt i magen.

Idag träffade jag som sagt Sara och Bonnie vid halv 3, och snacka om att jag har skrattat. Vi har haft det riktigt jäkla kul! Sprungit runt i Gamla Stan och på Södermalm i regnet. Vi hade riktigt kul åt allt. In Flames skulle signera i Gamla Stan, det var något av det roliagste. Infla mes döpte vi om dem till och höll på att dö av skratt. När vi varit på Söder tog vi bussen till Slussen och åt på Taco Bar. Det är ett återkommande inslag att äta just på den Taco Baren när folk är på besök från långväga håll. Där satt vi kanske i 1-1½ timme eller så och pratade på om allt. Sen åkte vi tillbaka till Gamla Stan och började prata massa om Infla mes. Det är våra nya stora idoler, eller hade vi alltid haft dem? Ja, Dea Norberg, Jessica Marberger, Lena PH, Alcazar och alla vi gillar kan slänga sig i väggen.. haha.

Vi fortsatte till Centralen, det började närma sig att säga hej då! Vi kom väl till Centralen vid kvart, tjugo över och deras Pendel gick vid tjugo i. Så 20 minuter hade vi på oss, det blev till att galna sig lite och filma. Vi hade pratat svenska med en engelsk brytning sen Gamla Stan andra gången och nu filmade vi massa sånt. Sen blev det till att säga hej då... Men vi ses snart igen, november?

Jag stannade på Centralen och väntade på min syrra, sen åkte vi hem och nu sitter jag här. Har TVn igång, fast just nu finns inget tror jag...

Kommentarer
Postat av: Bonnie

inflaaaa meees! <3333 hahahahah!

Hoppas verkligen vi kommer upp i november, tack för idag! <3

2008-10-31 @ 00:28:34
URL: http://bonniezell.blogg.se/
Postat av: Mika

Tacobar är löövli. Minnen & kärlek. <3



Saknar er allihopa. Alldeles för mycket.

2008-10-31 @ 00:34:02
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0