Har faktiskt tagit det lugnt...

Ja, eller hyfsat iallafall. Sen sist jag skrev har jag hunnit med att äta middag och fixat massa i mitt rum. Bytt nattduksbord, packat upp mina två flyttkartonger som stått här inne länge. Förra sommaren gjorde vi om köket hemma och samtidigt passade jag på att byta rum med mamma och pappa. för jag ville göra om det rummet, men inte dom. Så jag fick detta istället. Jag hade faktiskt haft detta för några år sen. Sen dess har dom två lådorna bara stått här i mitt rum, har aldrig riktigt haft någon plats för de, eller snarare inte orkat fixa plats. Idag blev det verklighet och jag fick ut lådorna.

Plockat lite i hyllorna sen med, för det är rätt stökigt här i rummet. Jag orkar aldrig göra något åt det, men idag fick jag lust att göra det. Det är ju inte klart än på ett tag, dock på god väg. Måla om blir på höstlovet.

Tv har det blivit en del också, Svensson Svensson, Stjärnor på is, Singalong och även glott lite på Lilla Melodifestivalen i pauserna. Sen nu är man då här igen... Vet inte hur det är med att jag är sjuk, känns inte som lika stark huvudvärk men den finns ändå...

Nu ska jag ta och plocka undan sakerna som finns på min säng tror jag, massa kläder!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0