Kanelbullens dag!

God eftermiddag!

Det är lördag och jag har mest tagit det lugnt, än så länge. Jag tog sovmorgon och vaknade väl vid 10 typ. Gick upp, åt frukost och bestämde mig för att jag ville ha godis. Vi har varit barnvakt åt Theo sen igår och han sprang runt med en godispåse hela morgonen, man blir väldigt sugen! Så vid halv 12 kanske, gick jag och Theo iväg för att gå till en affär. Vi gick inte till Mörby, för där köper man alltid godis. Jag ville ha variation! Men när vi kom till affären var den stängd, men klockan var då 10 i 12 så tänkte att dom kanske öppnar 12. Vi väntade, men inget hände. Vi gick och kollade närmare in i affären och det såg ut som att den var igenbommad för alltid. Fick gå vidare och vi fick tillslut lite godis.

När jag kom hem så blidde det datan, sen såg jag och Theo på film. Bilar, den är riktigt bra faktiskt. Jag skulle vilja säga att det är en av de bästa Disney-filmerna som gjorts på senare tid. Theo tröttnade självklart på en gång, men jag fortsatte se den...

Fikat också, måste äta kanelbullar idag, det är ju kanelbullens dag! Hitills två stycken, blir nog någon till förhoppningsvis.


Nu ska jag först hjälpa Theo med något spel på andra datorn, sen fixa lite i mitt rum!

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0