Kväll!

Jaha, här hade man suttit och skrivit om hela dagen och så försvinner det bara helt plötsligt...

Aja, skriver lite kort nu. Jag, Carro och A-K var till Täby Centrum idag och såg på den fantastiska Sonja Aldén. Hon körde tre låtar: Under mitt tak, Du får inte och Nån som du. Sen var det signering och vi väntade med att gå upp. Då dök Sonjas föräldrar upp så vi pratade massa med dom, sen gick vi upp med planscher och skivor (Jag hade bara plansch) och pratade lite med Sonja och tog kort. Sen gick vi ner igen och pratade mer med hennes föräldrar. Sen skulle dom iväg tillsammans med Sonja, så sa hej då och vi åkte hem hit.

Fixade lite saker och sen åkte A-K och lite senare Carro... Tråkigt att behöva säga hej då till er, men vi ses snart igen!
Sen dess har jag typ suttit här. Såg nyss på film, Se upp för dårarna.

Nej, nu ska jag bädda ner mig i sängen. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0