Ojojoj...

... Va mycket klockan redan är. Den har redan passerat 11 och snart är det dags att sova. Eller ja, inte än men strax. Just nu sitter jag och spånar på en ny Header till bloggen. Av det jag redan gjort är jag riktigt nöjd. Kanske den bästa jag gjort. Men den är inte klar och jag får se hur mycket mer jag hinner idag.

Imorrn kommer Carro igen. Christers show på lördag, förhoppningsvis. Men imorrnkväll är det inget planerat, hemma och se på Tillsammans för Världens Barn, Charlotte Perrelli är ju med. JAG VILL VARA DÄR!

Imorrn hinner jag nog göra klart headern dåra och ändra designen så att allt passar. Men nu ska jag faktiskt sova!

Vi hörs imorrn!

Kommentarer
Postat av: Mika

...DIN JÄVEL, DIN HEADER FICK MIG FAN ATT BÖRJA GRÅTA!!!!!!



AAAAAAAAAASFIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!! BRA JOBBAT!



Kram!

2008-10-10 @ 21:44:15
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Milla

fan vad snygg header :D

2008-10-10 @ 22:00:44
URL: http://millaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0