Onsdag.

Att börja ett blogginlägg är svårt, just nu vet jag egentligen inte hur jag ska börja. Nu har jag ändå börjat, det var ju hur enkelt som helst. Ibland kan jag dock ha väldiga problem och sitta och tänka i flera år hur jag ska börja, vad ska jag börja att skriva? Det är svårt det här med att blogga.

Idag var det upp redan runt 7 för att gå till tandläkaren, inga hål. *stolt* Sen tog jag det bara lugnt en stund när jag kom hem. Började skolan vid kvart över 11, men kom strax före 11 så det fick bli en macka i kafeterian och sen började Mattelektionen. Tråkigt som vanligt, men liksom har en mattelektion någonsin varit rolig?

Vi hade sen lite Samhällskunskap, egentligen ska vi ha Svenska men det blev special idag. För vi hade en ifrån Friends på besök som pratade litegrann. Hon berättade en historia om något som hade hänt en tjej, det är helt sjukt vad folk kan göra asså. Vilken värld vi lever i.

Vi fick sluta tidigare. När pappa kom hem från jobbet åkte vi ner till frisören. Jag hade inte klippt mig på länge och nu var det låångt och bara krångligt att fixa. Nu är jag skitnöjd.

Sitter på msn och pratar med zoot. Vi har mycket planer för oss, det är trevligt. Stora ska vi bli!

Kommentarer
Postat av: Sara

Matte är helt seriöst bland det tråkigaste som finns. Efter historia.



Och klart som fan att vi kommer bli stora ;)

2008-10-16 @ 09:34:48
URL: http://egogiirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0