Rast.

Rast, rast, rast... Just nu har jag rast och börjar inte förrän om ganska länge. Tycker faktiskt att det är jobbigt, haha. Tänk så mycket enklare det hade varit om man bara ätit lunch och lektionen började direkt efter? Och så fick man sluta tidigare, det hade väl varit skönt? Nu är det inte så, tyvärr.

Sitter i en av skolans alla datasalar och skriver, jag hatar det här tangentbordet, skitsega knappar. Det är jätteirreterande att skriva. Skitsamma...

Vi har än så länge haft Estetisk verksamhet - bild. Jag är inte bra på sånt, visserligen hade jag MVG, men det var för mina skills i Photoshop. Jag hade hellre haft musik, för det är jag någorlunda bra på åtminstone. Snart ska vi ha Matte, inte kul nej! Sen har vi Samhällskunskap, lite roligare iallafall. Sen ska jag och Olivia stanna kvar och skriva våran News Alert till imorrn.

När vi är klara är det dags att åka hem, fast åker till Ulrika på en gång. Ska hjälpa henne lite med någon ny pryl hon införskaffat. Middag där nere också, trevligt trevligt. När jag kommer hem blir det till att skriva Engelska, och göra en presentation om det. Lär ta en stund, men lite social ska jag väl hinna med att vara. Jag skriver om Super Bowl, det bör det väl finnas mycket fakta om?

Nu är det 30 minuter kvar till vi börjar, vad ska man hitta på?


Kommentarer
Postat av: oliv

tack min baby för att du fixade artikeln :D

2008-10-16 @ 20:46:05
URL: http://olajvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0