Rosa Bandet, en god sak för männskligheten

Nu är Rosa Bandet-galan slut, och har varit så en stund. Det var en riktigt bra gala, med ett suveränt ändamål! Det är en otroligt viktig sak och de lyckades samla in nästan 50 miljoner. Innan insamlingen är slut på fredag?! om jag uppfattade det rätt, tror jag att de kommer lyckas komma upp i de 50 miljonerna.


Sonja Aldén, den fantastiska människan, var där och uppträdde och var sådär allmänt jättebra. Hon uttycker så mycket känslor och det var fantastiskt att se! Sen satt Lotta i publiken också, kul att se henne.

Sen sist jag skrev har jag då ätit mat, sen var vi och handlade. Ica Maxi i Sollentuna, där stötte jag på en vi träffade i kön för Mello-biljetterna. Jag sprang runt där inne som en galning och letade efter Julmust, men hade de det? Nej, inga pepparkakor jag kunde äta heller... På vägen hem svängde vi dock förbi Copp Forum som hade båda delarna, så jag blev glad!

Nu ikväll har jag då ätit Pepparkakor och druckit massa Julmust, längtat något enormt till jul och ska nu ta och se på film. Det skedde inte igår så. Jag tänkte ta och se på Trollkarlen från Oz som jag lånat av Ulrika i några månader nu, men ännu inte sett... Jag lånade den från början för att vi kanske skulle göra den som Musikal och jag aldrig hade sett den, nu blev det ju inte den musikalen så nu ser jag den bara för att det är kul.

Imorrn blir väl ytterligare en slappdag, men på torsdag händer det saker! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mika

Håller med ang. bröstcancergalan. Om man inte är totalt jävla känslokall så kan man inte låta bli att bli beröhrd! :)



och Sonja... hon är bara helt fantastisk!

2008-10-29 @ 11:43:11
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0