Sjuk...

... tror jag. Det känns så iallafall. Det började igårkväll när jag kom hem.. Eller det började väl lite tidigare men la inte märke till det förrän jag kom hem. Hade ont i huvet, men det tänkte jag då inte var så farligt... Tills imorse, då hade jag fortfarande ont i huvet och kände mig yr och lite smått illamående. Men jag tog två Alvedon och åkte till skolan. Där kände jag inte av något mer förutom att jag var hängig, trött... Men när vi slutade och jag satte mig på bussen kom huvudvärken tillbaka. Nu är jag hemma och är ännu hängigare...

Därav blir det inget mer skrivet i detta blogg-inlägg. Jag ska slå på TV:n eller någon film... Skriver eventuellt mer ikväll.

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0