Slocknar...

Idol. Jenny åkte ur. Johan borde åkt ut. Jag vill sluta kolla nu, men det kommer aldrig att gå.. Jag kommer nog ändå följa det. Kanske inte lika frenetiskt som nu, men ändå titta. Det är samma sak som med Melodifestivalen: Man måste ha lite koll. Melodifestivalen har jag ju ändå koll på, för det är roligare.

Jag är inte frisk än. Fortfarande en jävla huvudvärk som har infunnit sig sen i tisdags, nu börjar det bli riktigt irreterande. Jag har det inte på morgonen när jag vaknar, men på vägen till skolan brukar det komma tillbaka. Eller under dagen. Den här helgen har jag inget planerat, har till och med tackat nej till att följa med på saker enbart för att jag behöver vila upp mig. Förhoppningsvis bli frisk.

Vi hade bara engelska idag, patetiskt och jag fattar inget typ.. Lite går in i skallen, men det var inte mycket. Det kan ju ha att göra med att jag inte mår prima också ju, men det gick inge bra idag. Sen att hon pratar så komplicerat gör ju inte saken bättre, inte alls samma engelska som i högstadiet. Andra termer för allt..

Jag åkte hem, stannade till i Mörby och när jag är påväg hem därifrån stöter jag på Tom, min gamla lärare. Kul att få träffa honom igen, honom går det inte ens att hälsa på i förra skolan eftersom han inte jobbar kvar där...

Sen har jag bara tagit det lugnt, jäkligt skönt. Dock mår jag inte bättre... Sov en stund på eftermiddagen. Hunnit med att skriva Diktanalys också, skittråkigt. Melodifestivalen-årskrönikan sändes ikväll och gav väldigt mycket minnen, blandades med skratt och nästan lite gråt.. Vill ha 09 NU!

Nu funderar jag på att gå och lägga mig, jag slocknar snart. Men vi får höras senare idag...

Godnatt!
/M

Kommentarer
Postat av: Mika

Vet du hur man slipper kolla på idol, men ändå kan hänga med i snacket (nästan bättre än de som bara kollar på programmet)?! Jo, MAN LÄSER TOBBES BLOGG!!!!



Funkar för mig iaf :D

2008-10-04 @ 11:41:40
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0