Sprängde 500!

Jag köpte min nya mobil den 17 September. Jag hade bytt abonnemang och hunnit skicka några sms redan då, men kanske inte så många. Idag har jag haft telefonen i 19 dagar och har just nu skickat 516 SMS.. Jag sprängde imorse 500 SMS-vallen när jag höll på att sms:a med Mika. Vad vi pratade om var om överaskningen och lite annat... Allt bör vi kanske inte nämna, right Mika? Till exempel Marko och Ari-grejen xD haha

Vi började en timme senare idag, klockan 1 så jag fick värsta sköna sovmorgonen. Sen slutade vi strax efter 3. Idag hade vi manus, och det var bara trååkigt..

Nu sitter jag här och har nyligen ätit middag. Borde ta och göra Mediekunskapsläxan vi har tills imorrn. Orkar jag nu?!

Ikväll är det iallafall Färjan igen, och sen klockan 9 börjar Matakuten på TV4, känns intressant. Min TV-kväll är då klar! Nu är det slut på intressanta saker att skriva.. Som om något jag nånsin skriver är intressant...

/Mikael


Kommentarer
Postat av: Mika

MEN HALLÅÅÅ, DET ÄR JU SANT JU!!!! xD inte mitt fel. xDDDDDDDDD



och mina klasskompisar undrade vad fan jag höll på med eftersom jag typs att och tjöt av skratt. HAHAHAHAHAHAHAHAHA



KRAM!

2008-10-06 @ 20:29:20
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0