Tears in heaven!

Den låten går varm just nu. Jag hålle på att repa in texten så jag ska kunna låten så snart som möjligt. Varför jag måste kunna den nu tänker jag inte avslöja. Men ni lär få reda på det inom snar framtid. Jag gillar verkligen låten, men har aldrig lyssnat på den tidigare. Jag har ju självklart hört talas om låten. Dock aldrig lyssnat på den. Nu så gpr den då varm!

Idol... Måste kommentera gårdagens först, SKAM att Linda åkte ut. Hon var verkligen bäst i programmet, tillsammans med Jenny.. Men nu är det som det är, jag har som sagt Jenny kvar. Dagens Idol. Elias åkte ut och jag kommer inte ens ihåg vad han sjöng eller hur han lät..

Plugget gick det bra med, när jag väl satte igång. Då tog det inte lång tid alls. Så är klar, imorrn ska jag göra Svenska. Den ska vara inlämnad senast imorrn, så därför gör jag den imorrn när jag kommer hem. Bara att hoppas att jag inte fastnar här.

Nej, nu ska jag nog försöka göra mig klar för sängen.

Godnatt!
/Mikael

Kommentarer
Postat av: saom

Linda kommer säkert att tas in som wildcard.

2008-10-04 @ 11:52:14
URL: http://saom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0