Torsdag!

Jag var precis påväg att skriva onsdag i rubriken, men insåg att det faktiskt är torsdag. Torsdagen den 2 Oktober. Det är snart helg. Inga planer alls för, ska bara ta det lugnt. Jag ska se till att inte bli sjukare, för sjuk det är jag. Tror jag..

Dagen har varit otroligt seg idag. Det är torsdag och det är längsta dagen för veckan. Estetisk verksamhet från 8:15 på morgonen. Sen är man sådär lagom hungrig och det är lunch, man äter sig mätt och sen har vi rast i kanske 30-45 minuter.. Det blir matte, och idag hatade jag våran lärare mer än någonsin... Okej, hata är väl fel ord, men vet inte hur jag ska beskriva det. För jag stör mig på honom så otroligt mycket. Allting går i Slowmotion när han pratar och inte är han bra på att förklara heller.. Jag gillar honom inte överhuvudtaget.. Men jag överlever, kanske...

Sista lektionen, Mediekunskap. Först lite information från två stycken ifrån 2:an, om friends och lite så. Även att tvåorna var måna om att lära känna oss ettor mer. För dom vet hur det var när dom kom dit, kände inte en kotte och sådär... Sen fick vi se på film, eller ja en liten dokumentär om Medier, sen skulle man skriva en liten uppsats och svara på massa frågor.. Men vi frågade om vi kuna göra det hemma istället, och det fick vi så vi fick sluta tidigare. Då var det bara hem, satte mig här på en gång typ... Hunnit äta middag och har hamnat här igen..

Men nu ska jag plugga! Har engelska till imorrn, sen även svenska som ska vara inlämnad senast imorrn! Bara att sätta fart!

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0