Tycker klockan kan bli 16:30

Jag är redan hemma ifrån skolan. Vi fick sluta mucho mycket tidigare, vilket alltid är trevligt. Jag är hungrig, blev inte mätt på maten idag. Provet gick iallafall ganska så hyfsat, bättre än väntat. Bara att vänta på resultatet, jag svarade åtminstone på allt.

Nu tycker jag att klockan kan ta och ticka framåt ungefär en timme eller så. Jag vill veta bidragen NU! Är så otroligt spänd på dom att jag typ dör... Nej, men asså jag längtar så jääääkla mycket.

Jag är hungrig, och därför tänker jag gå och fixa någonting att äta nu. Vi hörs när bidragen släpps!

Kommentarer
Postat av: Annika

Sitter oxå här å väntar. Dt får börja nu! NU!!!!!

2008-10-14 @ 15:54:53
URL: http://sannafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0