Anropar Försvunnen

Godkväll! Hur är läget med er då? Jag ligger här vid datan och slocknar snart, tror jag. Denna dag har blivit en riktigt lat dag. Satt här en timme när jag kom hem, var ut och handlade och kom hem och slog mig ner här igen och tittade på Mysteriet på Greveholm. Pausade för att utfodra mig själv, Pommes Frites och Lövbiff. Mycket gott! Sen fortsatte jag kolla på det tills klockan blev 8, älska YouTube. Då var jag lite social med familjen och kollade på Singalong. Vi tänkte se Doobidoo men Caroline af Ugglas var ju med och även Kishti Tomita, så det blev Singalong istället. Sen förflyttade jag mig in hit och väntade på Singing Bee.

Såklart att vi skulle synas precis i början av programmet, men min tröja syntes ganska klart kan man ju säga. Den där dansen till Anropar Försvunnen är ju bara riktigt grym och cool. I like it!

Ny musik har det blivit också, fixat lite "annorlunda" låtar. Alltså, dom är ju inte annorlunda så, men inte den musik jag förknippas med direkt. Mer ska det väl bli, men jag kommer inte på fler just i detta nu. Så får ta det som det kommer.

Nu ska jag snart sova, imorrn blir det också lat dag, Men jag ska försöka göra lite nytta här hemma och fixa och trixa. Rensa lite i mitt rum och sådära, bara småplocka och sånt. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0