Onsdag.

Klockan är runt 1 och jag har ingenting att göra... Jag sitter bara här vid datorn och tråkar, men funderar på att lämna den en stund nu.

Igår skulle jag då se på Trollkarlen från Oz. Jag började se den, men sen hände nånting och den typ hoppade till någon dokumentär typ, och utan ljud också... Så jag stängde av och tittade lite på TV istället. Jag misstänker att det är något fel på mitt Hemmabio, för jag har problem med Melodifestivalen-DVDerna också...

När mamma kommer hem ska vi kanske ta och spela Monopol. Jag ville spela det igår, men då hade inte hon tid så då får det bli det idag istället. Sen vet jag inte mer vad som händer. Ska väl ta och rensa den andra datorn på skit som jag inte vill ha kvar... Vi ska köpa en Extern Hårddisk idag för att spara över allt från den datorn på. Den segar tydligen något ordentligt nu och våran kusin ska installera om XP i hopp om att den blir bättre.

Vad har ni för planer för dagen?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag ska sälja kakor och kaffe på teatern! ;D

Slå det om du kan stolt

2008-10-29 @ 16:40:57
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0