Andra Avenyn!

Idag har jag hunnit med ganska mycket för att vara mig på en helg.. I veckorna hinner man inte med så mycket mer än skolan, för man fastnar vid datorn i en timme eller två och sen är det dags att sova. Men ja, idag kände jag att jag verkligen ville ta tag i massa saker så jag var liiite effektiv iallafall. Jag hade annars nog bara suttit och glott vid den här datorn.

Jag började med att fixa iordning lite med skivorna, och la in dom i CD-hyllan. Sen tror jag att jag fastnade här en liten stund.. Men jag fortsatte med att bränna ner Musikbyrån åt syster, sen var det middag följt av att jag testade att möblera om i mitt rum och det funkade riktigt bra, bara ett soffbord som fattas nu. La in lite låtar på min mammas vänninas MP3, hon har själv ingen dator. Sen fixade vi faktiskt gardiner till mitt rum! Jag har inte haft gardiner här sen jul och innan dess är jag osäker på om jag hade några. Men nu bytte vi gardinstång till någon sån här IKEA-sak. Så nu har jag snygga gardiner i mitt rum. Sen var helt plötsligt dagen förbi och klockan blev 8.

Andra Avenyn började idag, riktigt kul att det har börjat igen. Med det slutet i våras var man tvungen att se fortsättningen nu men jag tyckte inte det var så himla spännande eller underhållande eller bra på något vis idag?! Jag böev lite besviken, hoppas det blir bättre på tisdag.

Nu ska jag ta och se på film, Miss Secret Agent 2 på TV3. Imorrn skola med endast Introduktion i ytterligare ett ämne. Tror att jag kommer ha TV, ämnet jag är mest intresserad av.

/Mikael

Kommentarer
Postat av: Leeniz

Håller med, andra avenyn var lite konstig, men nästa vecka kommer det nog bli bättre. Simon Gavik kommer ju tillbaka till serien:P

2008-09-22 @ 12:15:46
URL: http://leeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0