Godenmorgen!

Gomorron, gomorron! Eller kanske snarare God förmiddag? Klockan är faktiskt efter 10 så.. Jag börjar inte förrän 11:50 idag och jag behöver inte åka ifrån Mörby förrän klockan 11!

Nu är det såhär att jag inte har någon mobil just nu. Jag har beställt ett Abonnemang och nu har dom då inaktiverat mitt SIM-kort. Så jag får se om Posten hinner komma innan jag åker, annars har jag ingen telefon idag.. För dom skickade det i fredags, därför bör det komma nu. Men ja, då vet ni varför ni inte får något svar. Men sen kommer ALLA få svar, jag sms:ar gratis till alla, så ajg slipper bry mig om att jag måste spara pengar på mobilen och allt såntdär.

Nej, nu ska jag gå och göra mig klar ändå för skolan! Alltid bra att vara tidig.

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0