Godnatt!

Nu är det dags för mig att gå och lägga mig.. Klockan ringer 6 imorrn bitti.. Som varje tisdag och torsdag.

Vi hade inte TV-produktion idag, men Film-produktion, vilket var riktigt kul det med. Vi fick gå ut och filma litegrann. Vi skulle göra en enkät, en fråga som vi skulle ställa till massa människor. Först hade vi massa problem med att hitta människor som ville ställa upp, men vi lyckades tillslut få ganska många som svarade på frågan. Imorrn ska vi klippa ner allting till en minut.

Fick sluta några minuter tidigare och då åkade jag hem. Det hände väl inte så mycket till en början, men sen vid 7 skulle mamma ha burk-party. Alltså Tupperware och jag hade inget att göra så jag satte mig där och lyssnade lite.. När dom babblat klart där hade syster även kommit och hon gick in i mitt rum för att kolla hur det såg ut. Vi pratade då lite om hur jag skulle kunna göra här inne med färger och allt sånt. För jag har än så länge bara vita väggar. Så nu ska jag ha en röd fondvägg och ytterligare en gardin bakom den jag har nu, i svart. Klä om den orangea dynan i soffan och skaffa ett rött eller svart soffbord. Jag tror det kommer bli riktigt grymt asså!

Nej hörrni, nu är det dags att sova.. Börjar 8:45 med Mediekunskap sen lunch följt av Film igen. Sen hem för Musikal och direkt efter Sånglektion. Jag börjar med det sista imorrn, jag vill bli bättre på att sjunga, få mer kontroll på rösten. Sen får vi se om jag hinner ut till Filmhuset, det är Singalong med Marie Picasso... Martin har lyckats fixa en biljett, men tror inte jag kommer hinna ut...

Nej, godnatt!
/Mikael

Kommentarer
Postat av: Ida

Läste att du gick på mediagymnasiet? Är det i stockholm? Nacka strand? När jag skulle börja gymnasiet så sökte jag in där och jag kom in men iställe valde jag att flytta till sundsvall för att gå it-media där, vilket jag ångrar! Jag älskade verkligen mediagymn och då var jag bara där på öppethus! Vad har du för inriktning?:)

2008-09-27 @ 01:19:26
URL: http://fortsattrockaienfrivarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0